Canvi i devolucions
A waves-flipflops, entenem que de vegades és possible que hagis de canviar o tornar un producte. Ens esforcem perquè aquest procés sigui el més fàcil i còmode possible per als nostres clients a Espanya. Si us plau, llegiu la informació següent sobre la nostra política d'intercanvi i devolució:
Política d'intercanvi
Si voleu canviar un producte per una mida o color diferent, estarem encantats d'ajudar-vos. Aquests són els punts clau a tenir en compte:
- Els canvis només estan disponibles per als productes que es troben en el seu estat original, sense portar i amb totes les etiquetes i embalatges originals intactes.
- Podeu sol·licitar un intercanvi dins dels 30 dies següents a la data de compra.
- Poseu-vos en contacte amb el nostre equip d'atenció al client a [correu electrònic d'atenció al client] o [número de telèfon d'atenció al client] per iniciar el procés d'intercanvi.
- Un cop aprovada la vostra sol·licitud de canvi, rebreu instruccions sobre com tornar el producte i rebre el nou article.
- Tingueu en compte que la disponibilitat de la mida o el color desitjats per al canvi està subjecta a la disponibilitat d'estoc.
Política de devolució
Si no esteu completament satisfet amb la vostra compra i voleu tornar un producte, reviseu les directrius següents:
- S'accepten devolucions dels productes que es troben en el seu estat original, sense portar i amb totes les etiquetes i embalatges originals intactes.
- Podeu iniciar una devolució dins dels 30 dies següents a la data de compra.
- Poseu-vos en contacte amb el nostre equip d'atenció al client a [correu electrònic d'atenció al client] o [número de telèfon d'atenció al client] per iniciar el procés de devolució.
- Un cop aprovada la vostra sol·licitud de devolució, rebreu instruccions sobre com tornar el producte i rebreu un reemborsament.
- Tingueu en compte que el reemborsament s'emetrà al mètode de pagament original utilitzat per a la compra.
Excepcions
Hi ha determinats productes que no poden ser canviats ni devolució:
- Productes que han estat personalitzats o personalitzats.
- Productes que han estat usats, danyats o alterats.
- Productes marcats com a articles de venda o liquidació finals.
Si teniu més preguntes o necessiteu ajuda amb canvis o devolucions, no dubteu a posar-vos en contacte amb el nostre equip d'atenció al client. Estem aquí per ajudar!