Canvi i devolucions

A waves-flipflops, entenem que de vegades és possible que hagis de canviar o tornar un producte. Ens esforcem perquè aquest procés sigui el més fàcil i còmode possible per als nostres clients a Espanya. Si us plau, llegiu la informació següent sobre la nostra política d'intercanvi i devolució:

Política d'intercanvi

Si voleu canviar un producte per una mida o color diferent, estarem encantats d'ajudar-vos. Aquests són els punts clau a tenir en compte:

  • Els canvis només estan disponibles per als productes que es troben en el seu estat original, sense portar i amb totes les etiquetes i embalatges originals intactes.
  • Podeu sol·licitar un intercanvi dins dels 30 dies següents a la data de compra.
  • Poseu-vos en contacte amb el nostre equip d'atenció al client a [correu electrònic d'atenció al client] o [número de telèfon d'atenció al client] per iniciar el procés d'intercanvi.
  • Un cop aprovada la vostra sol·licitud de canvi, rebreu instruccions sobre com tornar el producte i rebre el nou article.
  • Tingueu en compte que la disponibilitat de la mida o el color desitjats per al canvi està subjecta a la disponibilitat d'estoc.

Política de devolució

Si no esteu completament satisfet amb la vostra compra i voleu tornar un producte, reviseu les directrius següents:

  • S'accepten devolucions dels productes que es troben en el seu estat original, sense portar i amb totes les etiquetes i embalatges originals intactes.
  • Podeu iniciar una devolució dins dels 30 dies següents a la data de compra.
  • Poseu-vos en contacte amb el nostre equip d'atenció al client a [correu electrònic d'atenció al client] o [número de telèfon d'atenció al client] per iniciar el procés de devolució.
  • Un cop aprovada la vostra sol·licitud de devolució, rebreu instruccions sobre com tornar el producte i rebreu un reemborsament.
  • Tingueu en compte que el reemborsament s'emetrà al mètode de pagament original utilitzat per a la compra.

Excepcions

Hi ha determinats productes que no poden ser canviats ni devolució:

  • Productes que han estat personalitzats o personalitzats.
  • Productes que han estat usats, danyats o alterats.
  • Productes marcats com a articles de venda o liquidació finals.

Si teniu més preguntes o necessiteu ajuda amb canvis o devolucions, no dubteu a posar-vos en contacte amb el nostre equip d'atenció al client. Estem aquí per ajudar!